ضمن تشکر از حضور شما در این صفحه :

پلیکانو در اصفهان واقع شده است و کالاها حتی داخل شهر اصفهان فقط از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند. ارسال تا حداکثر 48ساعت پس از ثبت سفارش انجام می شود و کد مرسوله پیشتاز ساعاتی پس از ارسال برای مشتری پیامک می شود. روزهای جمعه و تعطیلات رسمی اداره پست تعطیل است و ارسال پس از تعطیلات صورت می گیرد.

توجه نمایید در صورت بروز مشکل درگاه بانکی “پرداخت نا موفق” چنانچه وجه از حساب مشتری کسر شده باشد ابتدا به پلیکانو اطلاع دهید/ چنانچه وجه به حساب پلیکانو وارد شود کالا ارسال می شود و در صورت عدم وارد شدن مبلغ به حساب پلیکانو/ طبق روال عادی پیگیری بانکی بر عهده صاحب حساب تراکنش مربوطه می باشد.

توجه نمایید تصایر و توضیحات کالا در سایت پلیکانو جامع و کامل است و در صورت ابهام به سوالات مشتری نیز پاسخ داده می شود. لذا بدلیل جامع بودن اطلاعات کالا و حساس بودن کالای خودنویس و ملزومات/ سایت پلیکانو مرجوعی ندارد.

توصیه برای خرید لذت بخش تر کالاهای دست دوم:

در عنوان کالا و در گروه‌بندی کالا به کلمات استوک و کلمات دست دوم توجه نمایید تا متوجه باشید در حال خرید کالای دست دوم هستید یا کالای آکبند

اگر در گروه کالای استوک در حال خرید کالا هستید حتماً به توضیحات زیر کالا توجه نمایید و تصاویر کالاها را تا آخرین حد ممکن زوم کنید و به جزئیات کالا نظیر رنگ رفتگی و خط و خش که در برخی کالاهای دست دوم وجود دارد دقت فرمایید

کالاهای استوک (دست دو یا در حد نو یا کالای آکبند دست به دست شده) عموما فاقد جعبه هستند و در صورت داشتن جعبه در تصاویر نمایش داده می شود.

در صورت احساس نیاز از طریق شماره درج شده در قسمت تماس با ما درخواست تصاویر و ویدیوی بیشتر از کالا بنمایید